strul med datan

Tog värsta tidiga bussen imorse för jag tänkte nu ska jag komma i bra tid till skolan så börjajde vi tjugo minuter senare -.- men typ hela klassen kom när jag kom? Första lektionen var digital media, gick väl bra. Va bara sjukt trött och sen efter det hade vi matte som gick strålande eller gjorde ingenting för kunde allt så jag, enya och gustav satt och flumma som fan.. senså hade vi so som var mindre kul. Sen korv med mos till lunch... ush säger jag bara. Och typ allt var slut? och någon hade snott våran kocks bilnycklar eller gömmt dom i sopprummet rättare sagt.. så alla vart helt ;s iaf lärarna. Så hade vi engelska som vi fick kolla på youtube (aa) de va fett chill :D Sen följde Enya med mej hem, skitkul ;D och senså åkte hon, då fick jag min present och det var makeup rådgivning och sånt.. Vart jätte glad :D
just nu tittar ja på teve och snakkar lite med på msn med isse (han sa att jag skulle skriva nåt om han ;p)

ahjusste, har inte kunnat blogga idag, för min data har strulat som fan? ;S Men nu äntligen funakr den! :D


Saknar värklkligen sommarn.. :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0