seg dag

Idag har jag inte gjort någonting typ. Eller jo, men i skolan var jag inte på bästa humöret, som vissa kanske märkte. Världens kortaste dag, kändes som världens långaste (för första gången). Godaste maten denhär veckan, grattis! (men den var ändåå typ ba okej;s)

Efter skolan åkte jag hem, så ringde Nesrin & så mötte ja upp henne vid ica. Så träffade jag shieda vid Rawanduz, snakkade lite med henne :). Jag och Nesrin stack till Jennifer men hon sov och hade kollat på hipphipp hora innan så den var på när vi gick in i hennes rum. Nesrin började sjunga ja må hon leva o greijer xd. så gick vi ut för att Emma skulle röka och ville ha sällskap. senså stack Nesrin. Jag,jennifer & emma gick till emma och hämtade nåt linne? Så stack jag och jennifer hem till henne o åt. sen har vi inte gjort så mycket.

Började typ bråka med älskling, men det löste sej som tur var ! :D <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahh, mycket sen så ;D

2009-10-27 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0