sajjkad, glad att inte de är min..

Får man ha/vara en sajjkade morsa eller? ;s asso seriöst.. Om man inte är vänner ooch sen typ håller på och löser sej varför ska en vuxen människa lägga sej i som inte alls är släkt eller känner igen anledningen på något sätt?
-jaha så dom är vänner nu igen? (sajjkade mamman?
jaa, väldigt skönt :) (ovännens mamma)
Ja, hon har ju både kille och är så populär, de kanske är därför hon inte är där för hon känner sej mobbad? :D (sajjkade mamman)
Öhhh..? (ovännens mamma)

Dethär var konversationen mellan två mammor, ni värkar se vilken morsa som är sajjk? Varför bry sej? varför ha saken med att göra, om du nu MÅSTE säga något om det, så säg vilken tur att dom har blivit vänner igen. Inte ett undra på att en viss person är som hon är, jag skulle fakk slå ner min mamma om hon var sådär? ;s


Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Jag föjer din blogg också nu :)

2009-10-09 @ 23:15:37
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0