Nesrin <333

Skoldagen var inte direkt världens bästa, men gick bra ändå. vi blir bombade med prov veckan efter lovet typ ;s orka -.-. Lunchen gik seriöst inte och äta. 

Efter skolan så stack jag och enya hem till mej. Vi åt lite och så, sen typ ville hon kolla igenom alla mina kläder så gjorde vi det. senså hittade vi massa gammla saker och typ fatta inte hur man lekte med dom när mn var liten. Så stack hon, jag följde med henne till bussen. precis då ringde Nesrin, mötte henne vid bellman och på vägen träffa jag abir. Jag och Nesrin gick till Heidenstam och köpte energydryck sen vi gick till Rawanduz och hon köpte kebab till mej och henne. Vi gick runt lite på Bellman. senså gick vi till hedi med gabbe och sen skulle nasrin dra så då stack jag till ftg och typ är här nu ;d

Bilder kommer sen från dagen, sitter på ftg nu så kan inte ladda upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0