kort dag

Kom hem frör typ en timme sen kanske. Har haft jätte ont i halsen så ringde hem. Men eftersom jag precis vart sjuk så gick jag hela dagen, hade ändå bara två lektioner efter att jag ringt. Hade lång rast i 45 minuter! Är så jökla sköönt :D Senså var typ alla killar i nian ute och biträndande rektorn stog där.. de hade typ hänt nåt som ingen fattade något av förutom dom som var inblandade... När dom kom in så typ börja Yoseri hålla på, men han drog inte i mina kinder! :D haha.. 

 Hade svenska typ lyssan på en bok? Lyssande inget iaf... Satt brevid Calle som tog min mobil och han läste mina sms, som han fick. Bara att vi satt och snakka om smsen så våran biträdande rektor Helena skrek "Calle och Therese" (våran sv lärare var hemma med sjukt barn) Hela klassen börja skratta för alla tror att vi är ihop -.-'' men a fick sluta tidigare:D

Lunchen var någon äcklig fiskgryta?;s Maten har blivit fett dålig sen förra onsdagen.. allla har typ klagat på den. Dennis och Rickard satte sej vid oss, och typ ville att vi skulle börja i deras klass för vi är tydligen mycket snällare än dom i hans klass. ;D Sen ahde vi musik, jag satt på golvet o greijer ;) senså extra musik, typ alla var helt tysta. Åkte hem, rena kunskapsbussen fan, som sagt dom är fett sociala. Jag sanckade med Donia och några i henens klass ba a vill du ha och greijer ;D  Ska typ till ftg med henne ikväll, kulkul :D


En skitsnygg bild på mej och Frej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0