konstig dag

Hejsan bloggen. Första lektionen var mentorstid, skit irriterande. Andra var NO och jag fattar fortfarande ingenting av vad vi ska göra för våran no lärare är sjuk o så aa är det helt konstigt?;s  efter det svenska. Gick väl helt okej ba att CAlle satt o höll på hela lektionen. Lunch, as äckligt. Idrott-yoga, mycket roligare och skönare än vad jag ahde förväntat mej. Något som jag värkligen tipsar om. Sen matte då vart mitt humör till rena irriterande. För alla kom och tog allt iffrån mej. Först mobilen, sen skon och sen nycklar och alla satt och höll på -.-''' Något som har piggat upp mej är iaf älskling. Har gråtit varje lektion eller fält en tår iaf bara för jag älskar älskling såå groovt mycket ! <33

Efter skolan tänkte jag & Oliva gå på stan men vi orkade inte så vi stack hem te mej och glodde på teve. Riktigt mys, saknat dej som fan. Hon ska även byta tillbaka till våran gammla skola på onsdag:'(


minnen, saknar som fan! <3


Kommentarer
Postat av: andrea

tacktack haha ;D Bara bra ;P Vad gör du? ;)

Detsamma!

2009-10-20 @ 15:40:57
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: andrea

okej =) samma här

2009-10-20 @ 16:40:25
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen annan gör det.. iallafall inte vi och jag har inte lust att se dina cp skit saker för vi bryr oss inte om din cp skolavslutning och ditt fucking cp skit llliiiiivvv ;DDDD

2009-12-05 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0