Klar såhär tidigt :O

Klar ovanligt tidigt idag.. Undrar vad det beror på? Är fett nervös hur det kommer gå på skolfotot, tur är att det bara är porträtt! :D Så jag sitter och tränar på lite poser ;p hahah. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske stan efter skolan om någon vill träffas?

Jusste det börjar närma sej nu, bara två dagar kvar, sen är jag fjorton ;) Gud vad tiden har gått fort.. alldeles för fort nästan. Dessutom så kommer Amir och Kissie till uppsala, så det gäller väl att vara vid stationen efter skolan.. haha. Mén fan va grymt att träffa dom liksom.. ;P

Nu måste jag dra för jag måste fixa lite saker innan jag går ut till bussen. Ha en underbar dag och puss på alla mina läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0