K-A-O-S D-A-G

Kom typ hem för en timmer sen? Dagen idag var rent utsagt helt kaos. Alla lektioner var hetl kaosade fattade eller hann inte göra något.. Sista lektionen var hemkunskap, vi gjorde pannkaka alla vart jättelyckade eller inte. Så fick jag,enya,,carolina & olivia stanna kvar sist och typ diska resten? Fast det var vi som hade gjort mest -.-''. Sen slutade vi..vart lång dag idag. Så skulle Enya och olivia med mej hem, men enya typ visste inte när mina bussar gick och så, inte jag heller så hon valde att gå på stan i typ tre timmar eftersom hon har dans halvsex, och senså ska jag iväg då.. så jag kunde inte hjälpa henne sådär jättebra med bussarna :( Men olivia följde med mej hem och just nu sitter vi i min säng och jag snakkar med älskling ;* <33 Ska iväg snart, kommer antagligen inte bli något mera bloggande. Eftersom ska på Sverige-Albanien halvsex o kommer hem vid tolv ;p .
Ni får ha en trevligeftermiddag och en trevlig kväll. puss


en konstig bild på mej från i måndags


En bild på Jenny fråb i måndags.. Saknar dej redan :( <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

fett fjortis, fett blond, fetaste hårförlängningen som syns..

saknar tiden men INTE det jag just skrev

2011-04-24 @ 23:17:26
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0