ingen bloggning

Hejjsan, idag har jag inte blogagt något. För att jag inte hunnit. Men mamma väckte mej och jag fixade mej o så senså gick vi dit där jag skulle få makeup ich ansiksbehandling. Så hon börjja med att ta bort mitt smink och rengöra ansiktet senså gjorde hon ögonbrynsplockning och sa massa råd om hur man ska plocka :) Senså var det dags för själva sminkningen då sa hon också massa råd och skrev upp allt hur det kostade eftersom man fick välja produkter för så mycket som själva behandlingen kostade :) Senså gick vi in i någon affär? där fick jag två nagellack, passar perfekt nu till hösten :)

När jag vi kom så hände det lite saker mellan mej och mamma, och efter det så gick jag ut med min hund, senså åt vi, eller a mest hon och då ringde jag min brorsa. Typ sa inte så mycket.. Har bara kollat på teve sendess.


Har redan haft bilden, men tycker att den är så otroligt sööt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0