Hann inte uppdatera imorse

Hejjsan bloggen, han inte uppdatera imorse men jag fixade mej och så som vanligt. Tog bussen, träffade söta Donia och vi snacka massa minnen. Saknar dejj! <33

I själva skolan händer det typ ingenting? Bara att jag och Enya börja fightas och så jagade samuel mej, så tog jag en stol som skydd men halkade och gjorde något med benet. Gör skit ont. Efter det hade vi lunch, lunchen var inte alls lyckad! Dennis hade popcorn men han fick inte popa =( Så då frågade han Enya om hon kunde fråga om vi kunde popa, och själklart så gick det då. Våran lunch vart popcorn (; Men senså var vi tvugna att springa in på lektion.. Tror att vi kom försent.. Who cares? ;D Såå var det SO och jag höll på att somna..

Men nu äntligen är jag hemma och ska väl antagligen städa lite, eller hjälpa pappa med det. Eftersom imorgon fyller jag 14 år och får massa släktingar och sånt ;D


Frost & minus grader bara det inte regnar så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0