halloween

I skolan hade vi tema dag - halloween. Några stycken klädde up sig, jag var en av dom som inte gjorde det. För att jag kom på det tio minuter innan jag skulle till skolan. Men Enya målade dit ett "sår" på kinden. Vi fick även skära ut pumpor för klassvis. Det var ganska kul. Mednas vi gör det springer typ halva klassen runt och katstar knivar i taket ;s EFter det lyssnade vi på vad halloween är och så berättade dom om thanksgiving, somnade nästan -.- Men efter det hade vi rast och samuel gjorde saft åt mej, helt fullt glas och när jag ska ta första klunken så börjar dennis kittla mej så jag får saft överallt och det kommer lite här och där. sen var det mest film rästen av dagen. Tog massa bilder, men orkar inte ladda upp nu

Efter skolan så åkte jag te pappa o hämtade lite saker, sen åkte jag hem till mamma och kollade på teve. haha jag somnade. Men sen åt vi. Och sen börja vi bråka, så just nu sitter jag i mitt rum o lysssnar på musik.

Inte världens roligaste fredagskväll, vad ska ni göra ikväll? ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tess uppdatera mera :o <3

2009-11-16 @ 17:05:08
URL: http://ttingelingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0