Grattis Enya

Ville absolut inte gå upp ur sängen imorse. men gjorde det till slut fixade mej och så. Fck ett sms av olivia att hon inte skulle vaara hema. väldigt synd eftersom hon börjar i Glunten imorgon :( så vi ringde henne några gånger idag.

dagen började med engelska förhör, gick asbra med Benais hjälp;p och senså var det flumm resten av dagen? sen syslöjd med samma lärare och de va hhelt flumm. jag och lite andra satt o drack te. riktigt gott och uppigande :D sen hade vi eget arbete då vi gjorde matteprov, gick jävligt bra! :D jättestolt :) senså va de en halvtimme kvar tills vi slutade så vi fick rast för alla andra sprang ändå runt i korridoren. senså va de lunch. inte världens godaste. så jag och anne-marie gick och klaga. efter det hade vi so som var helt ;s så vi fick sluta en halvtimme tidigare :D då åkte jag o enya ner på stan. senså mötte jag upp pappa så fick jag ett par ouggs :D senså åt vi på donken och åkte hem.

jusste, grattis Enya älskling på 13 års dagen! Tycker så grymt synd om dej. men jag livade iaf upp dej i skolan(aa


ouggesen :D <33 - wedins 399:- (mycke bättre än dom på skopunkten!)


Grattis enya älskling på 13 års dagen <33


Kommentarer
Postat av: trees

Oj vad billiga uggs! Ser fina ut också:)

2009-10-20 @ 20:05:00
URL: http://mangofisk.se
Postat av: jassieh ♥

Haha, tess det där är uggs?!

2009-10-22 @ 17:25:12
URL: http://fellihojasseh.blogg.se/
Postat av: Bajsbyttan

Ni är bajs.

2009-11-30 @ 12:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0