Crazy day

Dagen idag var helt crazy, rubriken säger allt. Kom till skolan första lektionen multimedia gick faktiskt kanon :D Efter hade vi matte, våran matte lärare var sjuk så då hade vi våran rektor som vikarie. Jag, Carro & Enya satt i grupprum jobbade ingenting för vi fattade noll (hon skulle ha gått igenom  det idag) och så vart vi störda av Calle hella tiden så stängde vi in Carro i ett skåp och knöt fast det och så, sen kommer Rahim och typ dampar så får Calle all skäll ;p. Efter det hade vi SO och vi fick typ bara kolla på youtube klipp, fattade typ ingenting och så fick vi sluta tidigare för våran so lärare skulle iväg. Lunchen var så jävla fakking äcklig.. usssh! Sista lektionen engelska, den sööög-.- och jag kände mej helt svimmfärdig.

Efter skolan åkte jag & Enya ner på stan, köpte ett pat jeansleggings :D Sen efter ett tag var hon tvungen och gå då kom Donna & Jasmine sen efter ett tag så kom ADAAAAM!! Hahaha, säger jag bara ! Vi gick runt i massa olika affärer. Adam köpte ett par chinos på gina och han skämdes fett mycket över påsen så jag var tvungen och hålla den. Vi massa efterlängtade folk; Nesrin, hennes kompis(glömt namnet) hon e skit snäll, Rim och Axel sen. Det ahr typ hänt värsta saken mellan Adam och Desiré så Adam och NEsrin typ snackade om det för Adam trodde Nesrin var arg på honom och de. Inannan alla åkte hem så kastade Jasmine skräp i st:per och så kom det några icke uppsalabor och skällde ut dom och bara för att retas så skulle adam och Donna också börja. Jag kunde itne säga något för jag värkligen doog av gavr. så vart det lite bråk.

När jag skulle smsa till bussen hade jag fått ett sms från älskling och hela jag bara stannade upp och läste tydligen högt? För dom hörde vad det stog. Älskaar dej sjuukt mycket älskling ;* <33

  
Carolina i skåpet :D <33              Visst är vi sexiga? Älskar dej adam, bästavän<3


Kommentarer
Postat av: adam

Ta bort där du skkrev vad jag köpte mina chinos

2009-10-16 @ 21:38:33
URL: http://adaaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0