15 Oktober

Vaknade väldigt tröttsamt, ville värkilgen inte gå upp. Men gick bra ändå. Åkte till skolan, bara tre lektioner! :D Ringde älskling idag på bussen men han sov -.-''' för han har halvdag. Typ började ett och har fortffarande lektion, att man orkar? ;S medans jag själv slutade tjugo över ett, tjugo minuter tidigare men slitsamma.. skööönt! :D Enya skulle följt med mej hem men hon kunde inte :/ Imorgon blir det stan med adam? :D saknar dej <3 Nu så lyssnar jag på musik, msn och ska typ kolla till ungnen för jag är sjukt hungrig. Åt ba tre mackor idag för det va äcklig grönsaks soppa; brocooli, Ärtor, Morötter och hela soppan smakade ärtor.. usssh! Och det är 5 dagar med älskling, älskar dej sjuukt mycket ;*<3


Bilden togs förra veckan eller något, men ändå :D

Kommentarer
Postat av: Fråga din mamma

Asså mina vänner tycker inte ens om dig dom bara låssas för vad vet ja inte dom vill vell bara inte såra en dum blondin !!!!!!!!!!! vet du vem de dumma blondinen är jo de e DU!!!!!! gå å dö BITCH

2009-11-20 @ 19:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0