13 Oktober

Min dag har inte varit någon såndär speciell, har bara sovit. Eftersom igår i skolan när jag tappade min nyckel under skåpet så böjde jag mej ner och slog i min panna i skåp dörren. Jag själv märkte inget men alla andra märkte så Enya och dom frågade mej avd jag hade gjort för jag blödde och greijer, det ända jag kände va lite smärta. Så gick vi in på toaletten och jag ser värsta jacket. Hade värk sista lektionen och när jag kom hem. Mamma kollade på det och la på aloe vera blad eller vad det heter. Så det sved ibörjan sen gick det över, men värken har vart kvar. :(

Olivia kommer till mej snart för att hon ska sova här så ska vi åka till skolan imorgon, jag ska även på sverige - albanien:D Så det ska bli kul :) Just nu lyssnar jag på musik och ska väl fixa mej snabbt för ska ba möta olivia på stan ;)

Tog massa bilder igår men har tyvärr ingen USB kabel hos mamma, trodde att jag ahde tagit med den men tydligen inte, df blir det inga bilder :(

Kommentarer
Postat av: katja

you and olivia friends? (: <3

2009-10-13 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0