kamera knappen trasig

Tyvärr så kan jag nog inte ta några kort på ett tag.
För att min kamera knappt har gått sönder eftersom
den är insätld på video inspelning :/
och jag vetinte vart mina försäkrings papper är
& har haft denhära mobilen i ett år o två dagar.
Den har redan varit inne sju gånger.. skit mobil.
Julen närmar sig, julstämmning överallt.. sjukt mysigt.
Var på stan med luz hela dagen.. de va trevligt & väldigt
kul att få träffa henne.. de va ett tag sen de bara var hon & jag.
Hon köpte en jacka som jag hittade (aa) sen köpte hon en
ljus foundation. Jag vart flumm mot slutet, visste inte själv
vad jag sa eller gjorde, förutom att luz skämdes.
Tyvärr så kommer det inte några bilder förrän efter helgen i think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0