Vad ska man klaga på?

Känner för att blogga just nu, har inte hållit igång så mycket. Jag och min blogg verkar gå i kuvor. Aja, man kan inte vara besatt utav någonting livet ut. Gäller att leva ut livet på bästa möjliga sätt. För mig är det genom att göra saker och ting precis som jag känner för, för stunden eftersom att det är för stunden jag lever för.
Apropå ingenting måste jag ta bort mitt nagellack, böjar bli fult och bortnötet och sådant, ush. Ser ju hur fult ut som helst?
Haha nu när jag har fyllt 16 har jg under dagen samlat club kort på än massa affärer, går knappt att räkna på fingrarna haha! Kommer inte ihåg vilka affärer det är, eftersom idag får man inget kort utan det är leg som gäller. Drygt men åandrasidan är det väl ändå ganska fiffigt, slipper man ha än massa kort trängas i plånkan.

Känner för lite te och sömn nu, så ska gå ut och göra mamma sällskap med lite kvällste och sen blir det natten för mig, skönt att kunna sova tidigt och sådär. Ännu skönare att det är första dagen på flera veckor som jag inte behöver plugga! Går inte att klaga, livet leker! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0