kaos dag

Nu är jag äntligen hemma efter en lång skoldag! Har rätt mycket plugg nu terminen innan nationella, eftersom att det är så sjukt mycket som man ska få in i hjärnan, men de kommer väl glida ut lika snabbt? Fast när jag väl sitter där framför mitt första nationella hoppas jag på att jag kommer vara riktigt pepp!
Hahah i skolan har vi matvärldar(
?) Sjukt löjligt, verkligen. De får hjälpa till att skura bord osv, så idag var det jonatans och josefs tur men efter matten så sa jonatan att han bjöd mig om jag följde med honom och åt på stan, självklart! Vem säger nej til gratis lunch ;) Haha allt för att slippa att vara matvärld, i allla fall nere på stan träffade jag saknade Alice så vi måste verkligen ta tag i dethär med att ses.

Men nu ska jag försöka få lite plugg överstökat. Måste i alla fall jobba med matten när Therese kommer hem. Mattelektionen spårade ju ur! Fick ingen hjälp alls eftersom att det var folk som kasta jackor, sudd, sparka på dörren i klassrummet, smällde i dörren, gick ut och in och ja det hela slutade med att jag gick ut och satte mig, men även där var det spring. Så märkte att min mobil var borta fick panik? hahaha! Så jag och
Charlie stod och ringde som två idioter efter den när det visade sig att jonatan hade den, då kände jag mig sjukt idiotförklarad. Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0