saker & ting går bra nu

Åhh! Har haft det underbart hela helgen. I fredags blev det idolmys med mami, sen stack jag till Sävja och gick omkring med Love och Fredrik! Hur kul som helst. Haha vi gick i flera timmar typ? Mysigt! Sen kom jag hem och somnade på direkten, lovley!

Igår stack jag ner på stan med Fredrik igen, haha! Men han behövde wax och jag behövde en praoplats. Så fick en praoplats på Holmlunds sjukt naijs! De är ju sjukt trevliga där också. Haha egentligen så hade det typ fullt men hon kunde ta in en till, så jag blev super glad! :')
Vi gick vidare och jag träffade massa folk som;
Charlie, Julia, Dennis & Micke så det var chill! Aja vi gick och köpte hans wax och senså gick vi bara omkring? Ingen utav oss ville hem så vi gick till massor utav delar av staden som vi inte kände igen oss i. Haha? Men sen blev vi hungriga och åt på Rififi så sjukt gott och prisvärt lixom spaghetti och bolonese för 79:- och man får hur mycket som helst också! De är även fräsht och mysigt. Så vi satt där i typ två timmar kanske? För att jag äter så sjukt segt. Haha!

Så idag är det en riktigt chill söndag. Har inte fixat mig och kommer inte göra det heller. Vilar mest upp mig inför morgondagen. Då det är en ny skolvecka med nya tag! Är så grymt taggad eftersom att jag ska eventuellt på Rimbo marknad, då det kanske blir en sväng förbi farmor & farfar! ♥ 
Dagen efter fyller jag
hela 16 bast så sjukt taggad och sen bär det av till fina morfar för Strägnes marknad. ♥ Då jag även ska träffa jacob eftersom hans tjej bor i Strägnes. Så det kommer bli en kanon vecka för mig!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0