friends are there to make you smile

Blir så glad för alla mina vänner, de berättar och pratar om sina förhållanden, att de har hittat en ny. En ny som förgyller deras dagar och ger dem kärlek. Folk kan tycka att de är konstigt att jag än inte har fallit för någon och att jag borde vara avundsjuk, inte avundsjuk men liknande. Jag blir bara glad för mina vänner. Varför ska man vara avundsjuk på andra? Finns ingen mening med det. Jag är bara så glad och så stolt över dem, att det har fått någon de kan dela skratt och tårar. För de har funnits för mig, och varit så glada för min skull, då är det min tur att ge tillbaka!

Kom ihåg det, ifall du är avundsjuk, ta bort avundsjukan och bli glad för den personens skull istället. Vilken vän är du ifall du bara är avundsjuk på dina vänner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0