underbar födelsedag

Ingen bloggning på ett tag. Jag vet att den har varit dålig men har haft så mycket att göra! Igår pluggade jag häcken utav mig för att kunna skriva mitt essär prov som jag hade första lektionen idag, samt att jag blev firad igår utav pappa och Therese eftersom att jag fyller år idag!
Så under dagen har jag blivit grattad tusen gånger om även blivit påhoppad utav flera stycken. Blir så glad utav det, att så lite kan göra så mycket! Jag har verkligen de bästa vid min sida har jag märkt. Hur jag än tänkt och försökt se på hur allt egentligen är, så vet jag redan det nu och er älskar jag ♥

De gamla vännerna kommer tillbaka mer och mer, men de är de äkta som man kan göra så med! Oavsett bråk, tårar och skratt. De är verkligen något jag har insett att det verkligen stämmer. Även att jag själv måste våga lämna ännu mer gammalt bakom mig. För det är faktiskt mina fotspår jag ska gå!


Jag var den då. För ett år sedan. Idag är jag en ännu nyare människa
som ännu få känner till. Jag är glad. För allt jag hade då. Ingenting har jag idag.
Jag har andra saker, som betyder tusen gånger mer och är tusen gånger bättre.
Jag är förändrad jag är ny. Det här året är mitt, om ännu ett år ska jag känna samma
glädje över en ännu bättre föränding! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste ha gått bra för dig på provet eftersom att du inte ens kan stava till ESSÄ. Finns inget ord som heter essär och vill du ha ordet ESSÄ i plural så heter det ESSÄER. tack o hej

2011-10-08 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0