Tryggheten

Jag har många gånger tänkt på vad trygghet är för något för mig. Jag har kommit på det i helgen. Trygghet för mig är när mana är med någon person som står än nära, när man vet att man är i tryggt förvar oavsett kön. Trygghet för mig handlar inte om upbackning och sånt vid bråk, utan om att känna kärlek från vänner, när man kan bjuda på sig själv oavsett vad. Det ger en styrka, gladhet och pepp. Ger dig bättre självförtroende och gör så att du inte blir lika tillbakadragen.
Testa det ifall du inte känner trygghet, umgås bara med de du litar på och gör bara det du vill utan att känna dig tvningad. Avstå från allt annat ett tag, så att du hittar dig till rätt spår, på rätt perrong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0