när de lutade mot sitt slut, började allt om igen

Min dag har varit jobbig men sjukt rolig! Jobbade sjukt bra på alla lektioner och sånt, kul när man hänger med i alla fall! Satt även och höll i Josef för att han inte skulle gå ut och in, haha! I alla fall sprang ett spår på idrotten, eller ja powerwalking/jogging med Kajsa, hon hade ont i knät och jag hade dåliga skor alltså hade jag sjukt ont i mina fötter och typ brännskavsår. Inte naijs alltså! Kom hem och åt och sånt, skulle på Kajsas dans som hon hade sagt började halvsex, så visst jag åker ner. Ser henne inte. Så går jag in i ett rum där hon skulle ha varit. Så är jag på deras kurs i typ en halvtimme? Så ringer hon så går jag ut och så, så då satt hon i bilen och var på väg, alltså menade hon halvsju till halvåtta. Men de gjorde ingenting jag väntade och kollade på hennes danskurs. Var extremt kul, men det är försent att anmäla sig! Får nog bli dessa zumba pass på gymmet, och känna mig helsvensk.. Kanske inte det jag vill men tills man kan söka in till en kurs i alla fall!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0