Lycklig

Åh jag är så glad! Min storebror, han är väldigt betydelsefull för mig och han har de senaste åren bott i Kina, någonstans i Peking tror jag. De senaste dagarna har vi haft en super mail kontakt. Så sjukt skönt. Att få höra av någon som man inte sett på evigheter och sen helt plötsligt börjar maila. Nu är det kul att gå in på mailen. Det är kul att läsa varenda ord han har skrivit till mig, fast de kanske inte är världens roligaste de han berättar.
Eftersom att
Kina är ett land med diktatur kan han tyvärr inte läsa det här, men när han kommer hem nästa gång ska han få se, han ska få se allt jag har att visa.



sista dagen innan du åkte, kommer du ihåg?
Vi tog än massa fotografier som jag ville ha som minne.
Då tyckte jag att de var många, idag tycker jag att de är väldigt få.
Vi hade det mysigt, hur jag än hade behandlat dig under din vitsel hemma, höll du om mig.
Jag minns allt så väl.
Jag önskade att du kunde se mig, jag önskade att du kunde ha sett och varit med genom mina framsteg.
Jag saknar dig min bästa bror. Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0