lite allt möjligt

Haha! Somnade klockan sju igår? Med datan brevid och massa saker i sängen, hur lyckas man? Vaknade någon gång runt halvtio och då fixade jag mig, somnade om lika snabbt som jag hade vaknat. Hahahahha, sen har jag lyckats ställt in världens deppigaste låt som alarm, så innan jag gick upp fick jag välja in en ny låt, men igår hade jag en annan låt? Konstigt.


Igår på SO:n så gick vi igenom SO provet, eller ja vi ska skriva en essär. Vilket betyder att du får välja mellan ett par påstående och skriva så mycket som du kan hemma och i skolan. Sen får du ta med dig alla dina anteckningar till provet och skriva av. Men då kom jag på att då kan man ju lägga lite extra jobb så att man skriver allt hemma, sen på fredag är det bara att skriva av. Min SO lärare stod bara och log för att  han tyckte att jag var smart som kom på den idén. Haha då kände jag mig smart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0