en del kan kalla det provocerande, men jag kallar det att skriva av mig.

Efter en dag med försäljning i Fyrispark med Kajsa, Benai, Anna, Mikael & Leniya så kände jag mig väldans välförtjänt utav min älskade chailatte som jag tog med Vicktor som var riktigt mysigt! Tänk att inte träffas på nästan ett år och ändå kunna sitta och snacka som om sist ni sågs var igår, härligt! Älskar sådant. Funderar på att lägga mig i sängen och sova. Skulle vara skönt. Att få sova ut, men min matte. Jag behöver verkligen plugga matte, men jag är för trött. Kan inte någon komma och göra den? Haha. I wish, I wish.

Så skönt att veta vart en del står, nu vet jag i alla fall att du står och att jag inte behöver lägga ner onödig tid för at försöka få och inbillda en kontakt som längre inte finns, vilket är lite synd, men min energi ska gå till något bättre. Behövde bara skriva ut det. Tack för alla stunder vi delat och tack för alla upplevelser, men nu är det slut på det. Jag tänker heller inte leka något som inte stämmer. Tack för att du visade mig det, jag uppskattar det faktiskt för då vet jag att det här är den sista energin jag slösar på dig i onödan :)

Kanske barnsligt, en del kan kalla det jag nyss skrev provocerande, men för mig var det bara att skriva av mig, och eftersom att det är min blogg där det är mina ord och mina åsikter som gäller så vet jag att jag skrev det för att bara få ur mig det sista. Som alla behöver. Iställt för att slå, dricka, deppa så är det tusen gånger bättre att skriva ut, behöver inte vara mycket. Kan vara lite, kan vara få ord likaså ett ord. Huvudsaken är att man får ut sig och skriver det som verkligen är sant, så att man inte ljuger för sig själv.

Funderar på att ta hål i öronen igen och börja med eye-liner?



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH "Vicktor"

2011-10-12 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0