before you judge me, get to know me.

Godförmiddag, eller säger man så? Ligger och segar i sängen, har gjort det ganska länge. Så fint väder ute och inget att göra då passar ju det perfekt med att ta på sig joggingbyxorna, träningsbh och mjukis tröja för en liten springtur. Hur bra låter inte det? Först ska jag bara ut med hunden, så att han får göra sitt. Ska även få igång min laddare, märkte nyss att den har lagt av? Fast nu funkade den igen när jag stängde av mobilen. Så nu är det lugnt, haha!
Skulle även höras med min kära syster idag, vad har hänt med oss? Vi har inte setts på hur länge som helst, jag saknar henne otroligt mycket! Har än massa nuheter att dela med mig till henne. Hon betyder så sjukt mycket för mig! Finns ingen annan som kan ta hennes plats alltså. Det bara är så! ♥
Blev nästan en lång bibel om ingentin? Skönt att skriva av sig, och skönt att dela med sig, oavsett hur många eller vilka som läser så är det ändå skönt. Att vara tillbaka till rutinena. Uppdaterar när min hund har fått gjort sitt och jag har fått springa av mig och kanske köra lite på maskinen som heter road boat. Jussteja, nästa månad blir det gymkort, lätt. Förstår inte vad som menas med alla priser osv på hemsidan, så får dra in till friskis&svettis runt den 20 november.
Vi hörs

jag ska lyckas få den kroppen igen! Jag ska bygga upp den igen,
för det är då jag mår som bäst.
Gör det för att jag själv känner mig som ett slitmonster när jag inte håller igång med träning.
När jag kollar på bilder hur bra jag mådde fysiskt/psykiskt och hur fin jag var.
Jag är fortfarande fin, men inte lika fin på grund utav min kroppsform.
Inget komplex bara att jag mår bra utav att träna, och hålla igång.
Mår som bäst när jag är i toppform och vet att jag klarar av de jobbigaste övningarna!
Livet går ju ut på att leva sitt liv så att man själv mår som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0