you catched me when I falled for you

Haha känner mig riktigt lyckad. Var ju meningen att jag skulle plugga.. Skrev en mening om inte ens det? Blev för trött för att dagen har inte varit min dag, inte någonstans. Ringde min fina pojkvän men samtalet bröts och efter det så har jag bara legat och tänkt på hur tomt det är utan honom, har ju varit med honom i alla varje kväll i typ prick en vecka nu. Fatta va underbart? :-D 
Haha, jag är inte fast, jag älskar honom och kan klara mig själv men de känns bara så jädrans tomt, funderar på att ta och fixa mina jädrans naglar? Skulle nog ta och vara något :-)
Blev sjukt sugen på att äta middag ute, speciellt på UNICO! Där jag åt i söndags, mums säger jag bara! Var inte heller dyrt 119:- för två kycklingspett och än massa potatis i ugn!! Gotttigott! Jag och älsklingen ska äta där någon dag och kom på det nu att vi kanske kunde äta där, men kanske lite sent? Haha vi får se :-)
Jag och mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0