when you see the darkness learn to see all the sunshines

Sitter här nu och försöker få upp ett videoinlägg men de vill ju inte fungera, eller jo men så sjukt segt. En procent i minuten, jag lovar. Fick ett sms för ungefär en halvtimme sen utav honom och jag kunde inte sluta lé. De bästa av allt är att imorgon kommer han hem. Hoppas jag. För att då får jag vara i hans famn hur mycket jag vill och visa honom hur mycket jag har saknat honom. 
Ångrar nu lite att jag inte åkte på militärkursen, eftersom att jag trodde att den var länge. Eller det var det som pappa sa till mig men den slutade idag. Blev lite ledsen och fick ångerkänslor när jag såg att den var avklarad idag. Får tänka positivt att jag kan några stycken utantill ur min NO bok. Lovade ju igår att inte skriva mera om det.
Fast gör så ni också, när det är något negativt som väger över det positiva, så tänk mera på det positiva från olika synvinklar hur bra det positiva är på alla sätt som du kan komma på. För att det hjälper inte att sitta och ångra, eftersom att det kommer fler chanser och fler situationer.


Bjuder på en bild på mig & Mikael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0