vem är du? Vem är jag levande... badibadoobadibadoo, yeaaah!

åhåhåhåh. Jag känner mig helt störd. Sitter och gör än massvis med konstiga ljud. Vill bara slänga mig och sova. Men det är mat på G och han kanske kommer snart för att slagga här. Ah man kan alltid hoppas!! :D I så fall när han kommer, kommer vi nog lägga oss o sängen och soooooooooooooooooova. Både jag och han behöver det efter denna vecka, eller ja dessa dagar. Okej han behöver ha mest sömn men då kan jag ligga och hålla om honom och se på honom när han sover, wieee. Haha han kommer även få se den mongade sidan utav mig när jag är som tröttast fast piggast. Känns som ett välidgt ovärt inläägg det här men vi kör på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0