say hallo!

Tänkte kila ner nu till coopen eller icamaxi vi får se vad det blir, tänkte köpa något braigt i present till pappa och en försenad till Therese. Kanske blir en mcchicken@donken också. Vi får se. Haha är grymt äckligt på donken men deras Mcchicken in my heart alltså! 
Min design och header kommer också att fixas utav http://fannywikstrm.blogg.se/. Kika in och kolla på hennes fina deigener hon gör alltså! Och hon fick väldigt fria händer utav mig. 
Nej nu måste jag kila ifall jag ska hinna klart med allt, eller ja. Kommer säkert få en hel del beslutångest inne på affären, har ju så jädrans svårt att bestämma mig över en hel del grejer, har ni också det? Eller är jag ensam om det, som det svarta fåret och den fula ankungen? Nej jag skojade bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0