om du vill så kan du :D

Lyckades läsa hela boken, sjukt stolt över mig själv. Förstod ännu mera nu när jag lästa, andra gången. Får läsa igen och sen skriva allt som är viktigt, lixom plocka från styckena, ett sjukt bra pluggtips. :D
Okej ska inte skriva mycket om plugget, för att det är inte roligt att läsa om läxor osv. Bäddade ner mig i sängen och känner mig helt slö. Orkar typ ingenting? Så jädrans trött. Om två dagar kommer han hem, så sjukt glad! Kommer krama sönder honom :) 
Chillar med musik ihopp om att inte somna, Frida ligger brevid mig och läser hon också. Tror att hon pluggar på till sitt traktorkörkort. Jag själv förstår inte riktigt såntdära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0