Måste ta tag i saker och ting

Nu är jag vaken, eller har varit det i snart två timmar. Sitter i hallen och känner mig sliten med Frida. Normala vi är som sitter i hallen och snackar? Haha! Roligt liv, nu plingade det på dörren. Var en telefon nisse som skulle fixa telefonerna eftersom de bara brusar och absolut inte fungerar. Problemet tog ungefär två minuter att återgärda, var bara fel sladd tydligen.
Under dagen vet jag inte vad som händer, funderar att åka ner på stan och fixa till min praoplats. Såsom åka in och få koder osv, skulle ju få det. Behöver även frimärken för att posta min synkoll till trafikstyrelsen. Måste göra det idag. Kanske ändå blir en tur ner på stan med Frida eftersom hon ska till svenskbilvård och försöka fixa timanställning.

Frida
Måste ta tag i rummet
sliten tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0