lycka gånger tusen

Okej nu förstår jag varför min mail blev hackad, just min och just idag. Eftersom att livet inte kan vara bra, och det kan aldrig vara dåligt utan där det finns lycka, finns det även sorg eller ilska. Min helg kommer bli så himla underbar. Jag kommer somna in till honom igen och natten efter det kommer jag ligga brevid min underbara vän Clara och prata som små 6-åringar med småskratt och lite sådant prat. Kommer bli hur mysigt som helst! Är super glad just nu eftersom att Clara bor på hem.

finns inga ord hur mycket som jag älskar dig min fina och underbara bästa vän ♥

Kommentarer
Postat av: clara

Ser ut som en idiot på bilden ... Iaf..Sötast du e. Men fan va nice dt kmr bli. Ställde in min Stockholms resa för detta. Fan vad jag längtar. Dt kmr att bli bäst. Älskar dej. Puss puss <3

2011-11-02 @ 17:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0