Guess what!? I am back!! :-D

Åh vad glad jag blir för era fina kommentarer!! ♥

Till och börja med har jag helt enkelt inte haft tid, vet inte hur det har blivit så? Men har varit rätt så mycket med killen min och lagt tiden åt mina vänner och sådant! Lixom gjort något med mitt liv. Haha varför jag fick för mig att blogga just nu är för att jag ringde min kille som satt på lektionen, fast han svarade ändå, aww hur gulligt? Hur som helst så kollade han ändå på min blogg, och tyckte att det var skit tråkigt, eller ja att det inte var roligt alls för att jag inte hade uppdaterat. Då tyckte han att jag skulle slänga in ett blogginlägg nu. 
Men har NO just nu ska skriva om stjärnor som ska helst vara klart skrivet på måndag, och imorgon har jag eventuellt en engelska presentation, FML.

Ska nog vara med moppemoa efter skolan, sen kommer älsklingen hem till mig för att hjälpa mig med engelska. Hihi han är helt underbar! Haha vi har sovit över hos varandra hela helgen samt igår och det förvånar mig inte ifall han sover hos mig ikväll. Men samtidigt så ägnar jag tid åt mina vänner, för han ger mig inga hinder. Vi nöjer oss med att bara vi får somna in till varandra så är vi nöjda. 

Igår var det första advent, var riktigt mysigt. Hade en konfirmations inskrivning, gick väl ändå rätt så bra. Vi lyckades få ner hela gänget ner i källaren och där försökte vi bryta isen, eller ja spänningen men hoppas att vi lyckades lite i alla fall :-) Var även på Chris Medina när han spelade på forumtorget här i Uppsala. Var mysigt, med älskling, Natta, Julia, Jasmine och Maxi, fast han gick innan Chris började, menmen.

Gammal bild på mig och Jack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0