crazzzyy

Ojoj verkligen dåligt uppdaterat utav mig, då ställer jag alltid frågan varför? Som vanligt finner jag aldrig något riktigt bra svar, att jag inte haft tillräckligt med tid osv. Har knappt suttit vid en dator på cirkus en vecka. Just nu väntar jag på honom har inte fått träffat han sen i torsdags typ, tror jag! I alla fall saknar honom så sjukt mycket att det inte finns! ♥
Dagen idag har väl varit lite halvt crazy, jag har varit helt crazy och spårat ut totalt, men alla har såna dagar? Har knappt haft något tålamod idag heller, sjukt. Har även varit typ ett bråk, haha så sjukt onödigt men irriterande, okej inget att ta upp här.


Kommentarer
Postat av: Rox

Hej, blir ledsen när du inte uppdaterar!!! :'(((((((

2011-11-23 @ 10:05:42
URL: http://roxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0