chillout

Ligger just nu helt sängklar och kollar på värsta pojkvänsakademin. Hur vissa kan bete sig? Och hur vissa kan stanna för osäkerhet, helt sjukt. Om jag ska vara ärlig. Varför kollar jag då ifall jag tycker det? Jo för att jag älskar framsteg, att se någon gör framsteg med egen vilja, eftersom de vill vara kvar trots bråk osv.
Hemma hos Angelica var det trevligt som vanligt, helt underbart att se henne och hennes mamma. De två förtjänar verkligen bästa livet, håller tummarna för de nu! Verkligen! De är så jädrans underbar.


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: jag ska bara chilla, packa kläder till semester sen är det bara att festa hela dagen lång :).

2011-11-02 @ 00:42:23
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0