bikramyoga

Är så taggad! HAr ju tjatat om gymkort osv, det vet ni ju? Men om bikramyoga faller mig mera in i smaken ska jag önska mig ett tio klippskort eller vad det var dem hade. Det är nyöppnat här i uppsala och alla som bor i det område har fått ett prova på erbjudande med en vän i två veckor. Vilket min syrra har fått, och ska ta med mig som vännen. Vi ska köra vårat första pass på måndag.
Bikramyoga är 90 minuters pass yoga i 40 graders värme och det tar på varje muskel och led i hela kroppen, är otroligt dyrt ett årskort obegränsat ligger på närmare tiotusen svenska kronor. Jag skulle kunna betala det ifall jag hade dem pengarna eftersom att det är otroligt bra och du blir vig, du får kondition, du blir smidig och det tar på hela kroppen. Hur naijs låter inte det?


ja, det är så svettigt. Men inte ett undra på när de är 90 min i 40 graders värme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0