varför gillar jag dig?

Dammsög ju hela huset, åkte ner på stan och träffa sophie, men fick vänta på henne sjukt länge senså hitta vi greijs på h&m, naijsbaijs. Drog till ica city för att köpa hårfärg, men nej fanns inte i hennes färg så drar vi därfriån, går tillbaka till ica city för att köpa godis?haha! Maxi drog, jag & sophie drog till genomfarten. okej gillar inte det stället men verkar nog börja gilla det . ush. ah iallfall där var dennis och massa folk. Så det är jävla hälsande och kramande när nån ny kommer eller går, ah kul med socialt umgänge. Jag och sophie drog hem till henne så kom Michelle så käkade vi mat. så drog dom på ferre och jag hem eftersom en viss emanuel ska komma imorn trorja. annars skulle jag följt med Michelle och sophie på ferren. Inte för att ja dricker men som en kulig greij :)


ahhh lilla emanuel pööjken där hörni ! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Är det han på bilden du gillar?

2011-01-30 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0