Egna smycken

Jag har haft en idé i tanken rätt så länge att börja göra egna smycken, båda av olika pärlor och lera. Det ska ju inte vara lätta och enkla saker utan accesorer som sticker ut från mängden. Om folk gillar mina smycken tänkte jag nog börja sälja dom, va tror ni om det. Eftersom jag har en sån stor idé så tänker jag nog köra allin :) Så får vi se hur allt går. Mitt mål är bara att spara pengar och göra egna smycken, haha. Nej men försöker spara som fan till i sommar, men ändå vill ha nya greijer så varför inte vara lite ekonomiskt? haha. Nej men pengar växer ju inte alltid på träd, right?



Kommentarer
Postat av: maja

Kan du visa dina hur dina smycken ser ut? :) <33

2011-01-24 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0