älskling

hejsan klockan är lite över tolvslaget. Jag och älskling ska göra oss klara för sängen och försöka kolla på en film. Haha ;) imorgon eller rättare sagt om några timmar kanske vi ska på bio eller hitta på något? Och på söndag har det varit tre underbara månader med älskling. älskar dej mest av allt ♥
På måndag börjar skolan igen *buhäeheh* men tack alla som gjort mitt jullov 09-010, har ännu inte vant mej än med att det är 010.. så otänkbart, bara jag som tycker det? Året 09 har gått ovanligt fort för mig, men hoppas på att 010 ska bli bättre än 09. Det ända jag kommer sakna med 09 är sommaren.
godnatt och sovgott ♥


Sötaste älsklingen, iloveyoudarling ♥

Kommentarer
Postat av: moa

Hej, vart köper man hårprodukten som skyddar håret mot plattången "Lee stafford poker straight"? puss <3

2010-01-09 @ 18:08:34
URL: http://ahlbomlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0