11 Januari 2010

Hej bloggen.. I lördags var jag och såg på Avatar med älsklingen och hans lillasyter. För er som inte har sett den så rekomenderar jag den verkligen.. Den är för alla åldrar tycker jag (:
Igår var det dom tre underbaraste månaderna med älskling. älskar dej så sjukt mycket.
Imorgon är det skola.. kommer avra som en helt ny skola eftersom vi har fått en ny rektor och en ny engelskl lärare.. haha när vi berätta om hur våra lektioner var och så skakade han bara på huvudet.. våran kock och matant har också slutat. Så nu kan man väl börja äta i skolan. (y'

Kommentarer
Postat av: Jenny

Typ alla har sett avatar jag kommer va sist med och se den tro mig :o <3

2010-01-11 @ 19:07:09
URL: http://itsimpossible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0