bara sommar'n som saknas

Är så sjukt taggad på livet, nationella nästa vecka, inte nervös!? SKÖNT! Kommer även proppa i mig med frukt och kanske en milkshake eller två under prov tiden, naijs ju! Sitter just nu och planerar skolbalen förfullt. Okej jag va' skit trött sen vart jag på värsta humöret för att planera, vi har värsta bästa temat och nu kollar vi upp lokaler osv, riktigt naijs!? Självklart kommer vi att ha hollywood tema, galet bra ju :-D Ska även hålla ett tal på skolavslutningen som jag håller på att förbereda här, i mina tankar i alla fall ;-)

En läxfri vecka, denna vecka - underbart! På fredag blir det The Studio med Zeenat och ev Petra, ihh taggad. Haha. Ska även i helgen röra mig på arslet och skriva ut mitt CV och gå gata upp och gata ner och ta me fan hitta mig ett extra jobb! Ska även skaffa simkort NU(!!!!!!!!!!!!!) på torsdag, och simma på lördag, eller efter The Studio ifall det finns tid.. :-D
Är igång med planeringen, ska googla nu på hur man flyttar över bloggen till myshowroom, och då kommer det hända än massa med spännande saker, galet bra ju? Är så jäkla taggad på min motivation just nu som jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0